جملات پر احساس
نوشته شده توسط : زضا
من زنم.... یک زن آزاد... یک زن آزادهمن متولد می شوم، رشد می کنمتصمیم می گیرم و بالا می روم.من گیاه و حیوان نیستم. جنس دوم هم نیستم.من یک روح متعالی هستم؛ تبلوری از مقدس ترین ها !ـ من را با باورهایت تعریف نکن ! بهتر بگویم تحقیر نکن!ـمن آنطور که خود می پسندم لباس می پوشمقرمز، زرد، نارنجی ، برای خودم آرایش می کنممی خندم بلند بلند بی اعتنابه اینکه بگویند جلف است یا هر چیز دیگر...برای خودم آواز می خوانم حتی اگرصدایم بد باشدآهنگ میزنم و شاد ترین آهنگ ها را گوش می دهم،مسافرت میروم حتی تنهای تنها ....حرف می زنم، یاوه می گویم و گاهی شعر،اشک می ریزم! من عشق می ورزم......ـمن می اندیشم...من نظرم را ابراز می کنم حتی اگر بی ادبانه باشد و مخالف میل تو،فریاد می کشم و اگر عصبانی شوم دعوا می کنم...حتی اگر تمام این ها باآنچه تو از مفهوم یک زن خوبدر ذهن داری مغایر باشد



:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: